www.fb.co/DIY.Kreativ

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 2 listopada 2012

Odnawiamy starą torbę!

Hej!
Dzisiaj zajmiemy się obiecanym już na facebooku tematem odnawiania starych toreb. Zbliża się zima, wymieniamy garderoby, buty, a do butów trzeba mieć torebkę. Jeśli stara ulubiona już się wysłużyła, w sklepach nie ma podobnej, zamiast kupować nową, może spróbujmy odświeżyć ulubienicę? :) Moją torebkę kupiłam na aukcji internetowej za 1 szwedzką koronę (czyli 50gr) :D. I zamierzam w niej naprawdę pochodzić w tę zimę, bo pasuje idealnie do moich butów kupionych jeszcze gdy byłam w ciąży► CLICK!. Poniżej nasza podejrzana w wersji before&after.




Jak widać na pierwszym zdjęciu była bardzo zniszczona. Poniżej krótkie przybliżenie części, które uległy zmianom.


Po pierwsze bazarowa klamra. Zastąpiłam ją ćwiekami, również zakupionymi na aukcji internetowej. Poniżej wyniki małych licytacji :D


Po drugie katastroficzna rączka, postrzępiona, popękana, jak dla mnie - również za długa. Poniżej zdjęcie torebki, z której pożyczyłam rączki w raz z metalowymi uchwytami. Popatrzcie na stare torebki, paski itp., może znajdziecie idealne zastępstwo dla akcesoriów Waszej torby.


Torbę zszyłam w miejscach, w których była rozpruta, z innej starej nieużywanej torebki wzięłam metalowe kółka dzięki którym przytwierdziłam paski do torby, oryginalne były za słabe - za stare, łatwo się połamały przy próbie rozgięcia. Poniżej zdjęcia większości wymienionych części i odświeżonych miejsc.



Całość prezentuje się tak:



Nie rezygnujcie z ulubionych toreb, użyjcie wyobraźni :) Przejrzyjcie strych i piwnicę, a nuż może znajdziecie diament, któremu potrzeba jedynie szlifowania :) Powodzenia, mam nadzieję, że zostaliście zainspirowani.

Enjoy!


Czy wiesz, że...
 Warto kupować na aukcjach internetowych. Nie zawsze wygrasz, ale masz szansę kupić coś wartościowego za symboliczną złotówkę, to Ty decydujesz jaką maksymalną kwotę zgadzasz się zaoferować. Jeśli masz dwie rzeczy, które już wyszły z mody, zestarzały się lub Ci się zwyczajnie nie podobają, przyjrzyj im się uważnie. Może mają elementy, które wzbogacą jakąś część Twojej garderoby, albo w połączeniu stworzą prawdziwe dzieło sztuki. Znajdź miejsce, w którym będziesz składować rzeczy godne uwagi. Nie przydadzą się teraz, to przydadzą się później.

1 komentarz: