www.fb.co/DIY.Kreativ

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 30 października 2012

Distress Jeans z printowym akcentem.

Hej moi drodzy!
Dzisiejszy post będzie dotyczył jeansów "distress". Nie będzie tu wzmianek o wybielaniu (poświęcę temu osobny temat), ale o artystycznym dziurawieniu i zdobieniu. Dążymy do osiągnięcia efektu ze zdjęcia poniżej:


Kupiłam te jeansy chwilę po maturze. Więc nie były "skinny low waist", może ewentualnie bardziej "low waist" niż "skinny", w związku z czym zdecydowałam się je dodatkowo delikatnie zwęzić na dole.
Jeansy przed "obróbką" wyglądały tak:
 

Nogawki wszelakich spodni zwęża się po stronie pojedynczego szwu - czasami jest po wewnętrznej stronie, czasami po zewnętrznej stronie nogawek. To bardzo ważny aspekt, od niego zależy czy zwężenie będzie widoczne :) Jak zwęzić spodnie dowiecie się z tego filmiku, od razu zaznaczam, że nie jest to filmik mojego autorstwa :)



Pierwszy etap (jeśli nie zwężacie) to dziurawienie/strzępienie. W tym celu obejrzyjcie filmik poniżej, który również nie jest mojego autorstwa.


   

Najtrudniejsze za nami! :) Teraz standardowo uruchamiamy wyobraźnie i działamy z domowymi farbami do tkanin, przypominam jak je zrobić► CLICK!
I malujemy! Ja wybrałam print "tygrysiasty" :) Znalazłam w internecie interesujący mnie pattern (szukajcie pod nazwą: cętki, trygrysi pattern itp.). Dla ułatwienia udostępniam małą ściągę:



Ołówkiem, jeśli posiadacie to kredką/kredą krawiecką na interesującej Was nogawce szkicujecie wybrany wzór. Kolor również zależy od Was (na pewno bardziej od Waszego humoru:P). Jeśli zrobicie wzór pionowy, wzdłuż nogawki, wydłuży on nogi, ja dodatkowo delikatnie przedłużyłam wzór na tylną kieszeń:) Wybierajcie pędzelek płaski, o rozmiarze 2-4 (chyba, że lepiej czujecie się z innymi). Farbami najpierw malujcie środek cętek, później ramówki. Powieście spodnie na wieszaku do wyschnięcia. Powodzenia! Mam nadzieję, że wyjdą Wam ekstra jeansy, z którymi nie będziecie się chciały rozstać! :)



Zachęcam Was do przesyłania Waszych produkcji zainspirowanych moimi pomysłami, udostępnię je w zakładce "Wasze prace" :) Zdjęcia z imieniem i nazwiskiem + ewentualne uwagi co do wykonania projektu, przesyłajcie na email andergranda@wp.pl. Mamy już pierwszą odważną!► CLICK!

Czy wiesz, że...
 By dodać drapieżności, możesz ozdobić spodnie modnymi ćwiekami/nitami. Zakupisz je na allegro.pl ◄ kliknij by przejść. 100 sztuk piramidowych ćwieków kosztuje ok. 10-16zł. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz