www.fb.co/DIY.Kreativ

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 4 listopada 2012

Przerabiamy męską bluzę, na słodką damską oversize.

Witam!
Dzisiaj obiecane przerabianie męskich bluz. Jak zwykle w ruch poszły moje ulubione domowe farby.



Zmuszona byłam zrobić sobie pierwsze zdjęcie sama, więc jakość jest ''słitaśna" :) W każdym razie, dla ułatwienia, jest to zwykła szara bluza Reeboka. Taka jak ta► CLICK!, tylko jasnoszara. Przyjżyjcie się jej dokładnie na zdjęciu poniżej.

 

Jak widać, bluza jest dusząca:D Nie ma żadnego dekoltu, kaptura, rozcięcia. Pierwsze co zrobiłam to wystylizowanie dekoltu. Potrzebne były mi tylko nożyczki. Jak to zrobiłam zobaczycie na zdjęciach poniżej. Wystarczyło odciąć część górnego obszaru bluzy, by powstał interesujący mnie kształt.

 

Jak zauważyliście, góra nie jest odcięta symetrycznie, w równych odległościach od otworu na głowę. Wszystko dlatego, by uzyskać efekt opadu na ramię. Z jednej strony obcinamy mniej, z drugiej więcej (patrz czwarta ćwiartka zdjęcia powyżej).

 

Na tym etapie możecie zakończyć zamianę "męskiego w damskie".Jeżeli jednak chcecie więcej, zabierajcie w ruch pędzle, i domowe farby do tkanin (aby dowiedzieć się jak je zrobić► CLICK!)
Ewentualnie ćwieki, guziki i wszystko inne, na co macie ochotę. Osobiście wybrałam farby i delikatny, bo kwiatowy, ale w mocnych kolorach motyw maków. Efekt widoczny na zdjęciu poniżej.


Profesjonalną malarką nie jestem, raz wychodzi lepiej, raz gorzej :D Ale bluza, której mój narzeczony nie używał od wieków, nagle stała się jego ulubiona bluzą, którą noszę ja :) Sportowo, ale kobieco. Idealne na leniwy dzień, czy spotkanie z przyjaciółmi w kinie. Tak więc wyobraźnia w ruch i do dzieła, przekopcie szafy braci, ojców i mężów i pochwalcie się wynikami, przesyłając zdjęcia na andergranda@wp.pl z imieniem i nazwiskiem oraz ewentualnymi dodatkowymi pomysłami i uwagami. 

Czy wiesz, że...
Idealne bluzy do tego typu przeróbek znajdziesz w Second Handach. Dzięki temu wypróbujesz różne możliwości na taniej bluzie, która stanie się unikatowym ciuchem, albo zwyczajnie stracisz na tym tylko kilka złotych zyskując trochę doświadczenia w tego typu zabawach. Jeśli posiadasz maszynę możesz obszyć linię dekoltu, wybranym przez siebie ściegiem.

Enjoy!



6 komentarzy:

  1. a mam czarna bluzę bez niczego i już wiem co z nią zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wyjdzie super! Daj znać jak tylko już bedziesz miała przerókę :)

      Usuń
  2. Super Angela, niesamowite pomysly, ich wykonanie i wszytko inne ;) Zaczynam śledzic, tak czeto jak to bedzie mozliwe i poprobuje cos pokombinowac w domu :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D już niedługo mnóstwo nowości :) Buziaki :*

      Usuń
  3. Właśnie przed chwilą zrobiłam taką samą z odkrytym ramieniem... :) Fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się, że się udało! :) Niedługo więcej ciekawych przeróbek ciuchów. Powodzenia!

      Usuń