www.fb.co/DIY.Kreativ

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 26 października 2012

Lustrzany wazon


Wotojcie!
Dzisiaj dekoracje domowe :) A konkretniej lustrzany wazonik z pudełka po Pringlesach. Pomysł zaczął się od znalezienia w piwnicy luster bez ram, które przeznaczone zostały do wyrzutki. Część ze znaleziska (konkretnie 3 sztuki) mój domowy samiec (:P) przeznaczył na lustro "garderobiane", podczas gdy reszta sobie leżała w samotności, czekając na swoje przeznaczenie. I o! Poprosiłam męża by potłukł mi jedno lustro na małe kawałki, trochę kleju, pudełeczko, trzy kwiatuszki i mamy unikatowy (- moje ulubione słowo) wazon-lusterko.




Do dzieła! Potrzebne:
  • Pudełko po Pringlesach.
  • Klej
  • kawałek materiału np. stary t-shirt.
  • Igła i nici (najlepiej w kolorze materiału)
  • Kawałki lustra (do tłuczenia młotek + czarny worek foliowy + rękawica do wybierania interesujących nas kawałków i pudełko do ich przechowywania)

Po pierwsze, tłuczemy lustro na kawałki. Wsadźcie lusterko do worka, najlepiej czarnego grubego (tego dużego na śmieci), następnie płaską i najszerszą częścią młotka stukajcie w lustro (w miarę delikatnie!), po całej powierzchni. Powinniście uzyskać kawałki różnych wielkości. Teraz zakładając rękawice (najlepiej budowlaną) wybierzcie interesujące Was kształty i wielkości, wsadzając je do wcześniej przygotowanego pudełka. Tak jak ja, na zdjęciu poniżej.



Ozdóbki przygotowane! Teraz trzeba stworzyć tkaninową fugę pod nasze lustrzane kafelki, musimy obszyć (ewentualnie obkleić) nasze pudełko materiałem, taki kolor jaki wybierzecie, taki będzie prześwitywał w miejscach między kawałkami lustra. Patrz zdjęcie niżej.


I ostatni punkt, czyli układanie lustrzanych puzzli :D Wystarczy przykleić lustereczka do naszego pudełka i  gotowe. Lustro podczas klejenia (jeśli nie macie pistoletu) może się ubrudzić, ale to nic, zaraz po skończeniu sklejania wystarczy je wyczyścić (najlepiej szmatką do okularów, lub specjalna ściereczką do mazajów.



 A oto mój efekt końcowy! Mnie się podoba, stoi cały czas na półce w salonie. Mój ulubiony wazon! :D A kwiatki to z Ikei ;)




Enjoooy!


Czy wiesz, że...

Zamiast ozdabiać wazon, możesz ozdobić tak pudełko na kosmetyki, lub skarbonkę. Zamiast kawałków lustra możesz użyć, kawałków stłuczonej doniczki lub  kubka, kamyków, drewna itp. Niech wyobraźnia będzie z Wami!




1 komentarz:

  1. Genialny ten wazon!
    Pozdrawiam,
    http://welctothejungle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń