www.fb.co/DIY.Kreativ

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 27 grudnia 2012

Święta, Święta i po Świętach + sukienka z zasłony.

Dzień dobry bardzo!
Najedzeni i nacieszeni? Mam nadzieję, że Mikołaj się postarał i dostaliście to o czym marzyliście :) U mnie było bogato. Nie tylko za sprawą jadła i podarunków, ale również dlatego, że w końcu pierwszy raz od ponad półtora roku zobaczyłam się z najukochańszą babcią i najlepszym na Świecie dziadkiem! :) W końcu ich namówiłam i się do mnie pofatygowali samolotem. Jestem w siódmym niebie, czeka nas jeszcze wspólny Sylwester i Nowy Rok!

Dzisiaj taki troszkę fototemat z zapowiedzią tutorialu "sukienkowego". A konkretniej świąteczne zdjęcia, na niektórych będę w sukience, którą uszyłam z zasłony i starej zwykłej białej bluzki :) Zdała egzamin! Już niedługo pokażę Wam krok po kroku jak ją zrobiłam. Tymczasem chciałabym Wam złożyć noworoczne życzenia (w razie gdybyśmy nie zdążyli się spotkać w tym roku).

Życzę Wam, abyście ostatnie minuty tego roku spędzili w ramionach ukochanej osoby. By uśmiech nie schodził z Waszych twarzy od samego rana 31 grudnia 2012 do poranka 1 stycznia 2013! Życzę Wam również aby rok 2013 obfitował w szczęście, bo szczęście to zjawisko indywidualne i każdy znajduje swoje własne. I pamiętajcie - jeśli jest w Was (między Wami) prawdziwa miłość, to reszta się jakoś na pewno ułoży.

Zacznijmy od zimowego wyglądu mojego osiedla. Niemal na każdym osiedlu w Malmö widnieje wielka oświetlona mnóstwem światełek choinka. Niestety nie u mnie, ponieważ muzułmanie, konkretnie Arabowie się na nią nie zgodzili. W tym miejscu chciałabym pogratulować  c h r z e ś c i j a ń s k i e j   Szwecji, że bez słowa (głośnego) sprzeciwu, zgadzają się na kolejne sklepy o nazwach "Mięso Bagdad" i wysyłają urzędowe pisma po arabsku. Ja się pytam - Gdzie ten koniec Świata?!



A tutaj kilka moich ulubionych bombek z bliska :)





A tutaj niżej grymaśny pomocnik Mikołaja :)


Teraz babcia Leonia i jej kolega Hugo :D



I przedpokojowe lustro wspomnień (prawie jak zwierciadła AINEINGARP)



I choinusia u babci Leoni. Dzień przed wigilią, gdy kobiety zajęte były pichceniem, nasi mężczyźni opróżniali bagażniki i zawozili prezenty do babci Leoni :)


Nasz dziwny Mikołaj rozdawał prezenciory :D



Niżej moi najlepsi na Świecie dziadkowie! I sukienka z zasłony :)


I buzi dla dziadka + zasłoniasta sukienka :)


I Mikołajówna z babcią Bożenią, zauważcie naszyjnik babci, zrobiony osobiście przez moją  mamę:)



To by było na tyle :) Dostałam mnóstwo wspaniałych prezentów!  Ale najważniejsze, że spędziłam je z najukochańszymi osobami :)
Buziaki i czekajcie na tutorial sukienkowy :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz