www.fb.co/DIY.Kreativ

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 22 października 2012

Na powitanie.

Witajcie!
Jestem Angelika - and I DIY!

Jest to mój pierwszy blog, chciałabym prowadzić go w dość przejrzysty sposób. W razie jakiegokolwiek zagmatwania - zapraszam do wyrażania swojej opinii :)
◄ Abyście łatwo sobie mnie wyobrazili - oto ja!
Od zawsze interesowałam się rękodziełem i od zawsze kombinowałam "jakby tu stworzyć coś swojego". Nadszedł czas, gdy znalazłam chęci i możliwości by się tym zajmować, a teraz nawet by dzielić się pomysłami z Wami.

Gdy byłam młodsza, nie zawsze było mnie stać na modny ciuch i gadżety. Wraz z koleżankami, lubiłyśmy przerabiać ciuchy nadając im świeży modny wygląd. Znajdziecie tu przeróbki ubrań, mebli, dodatków i dekoracji, przy minimalnym lub zerowym wkładzie pieniężnym:) Strona ma na celu Was zainspirować do stworzenia rzeczy podobnych, wiec nie denerwujcie się, gdy nie będziecie posiadać rzeczy wymienionych przeze mnie w projektach, wykorzystujcie techniki przeze mnie pokazane,ulepszajcie je, róbcie po swojemu.
Wszelkie obrazki/zdjęcia bez mojego znaku wodnego są własnością osób trzecich, są pobrane z różnych serwisów internetowych i maja charakter informacyjny, obrazki posiadające logo ''Kreativ'' są własnością moją. :)

P.S. Czas, który poświęcę na dodawanie postów, zależny jest od mojego szefa - czyli mojej rocznej córeczki Lilly:) A oto i ona ►

Pozdrawiam Was! Nie zapomnijcie polubić Kreativa na facebooku :)

1 komentarz: