www.fb.co/DIY.Kreativ

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 23 października 2012

Najpotrzebniejsze!



Moi drodzy,
pomyślałam, że pierwszy post o DIY, który udostępnię będzie o tym co najczęściej nam jest potrzebne :) Napisze gdzie możecie to zakupić, jak to przechowywać :) Dzięki temu nie będziemy się rozdrabniać w następnych postach.

  1. Dobre nożyczki - sprawdzajcie by nie były wyszczerbione. Powinny być ostre, dość duże, najważniejsze by były dla Was wygodne i cięły materiał (papier, tkanina, cienki plastik).
  2. Klej - wg mnie najlepszy klej jakiego można używać, to PL 200 - klej budowlany na bazie silikony, szybkoschnący. Osobiście kleję nim papier, materiał, kamienie, metal szkło. Wszystko. Przyklejam na niego zdjęcia do albumu, jak i wielkie lustra do drzwi szafy :) Jest to najsłabsza wersja z serii PL (znajdziecie jeszcze PL 400, PL600, PL 800). Nie polecam używania mocniejszych klei do tego typu pracy, ponieważ mogą uszkodzić delikatny materiał (jak robi to klej butapren). PL200 zakupicie w sklepie Jula. Odsyłam do sklepu internetowego ► Przejdź do sklepu. Kosztuje 37 złotych, ale starcza na naprawdę długo! Nie zapomnijcie się zaopatrzyć w pistolet do takich dużych tub - posiada go prawie każdy mężczyzna w domu :) Odsyłam do sklepu► Przejdz do sklepu. Kupicie go za 6złotych, a przyda się również do akrylu (w następnym poście pokaże jak zrobić domowe farby do tkanin) :)
  3. Akryl budowlany (daję słowo, że przyda się co rusz!). Odsyłam do sklepu► Przejdź do sklepu.
  4. Farbki (szkolne) najlepiej akrylowe oraz pędzelki, gąbka. Kupicie je w pierwszym lepszym supermarkecie jak Carrefour lub Auchan.
  5. Taśma - klejąca, papierowa, izolacyjna. (Kliknijcie na rodzaj by przejść do sklepu internetowego)
  6. Nożyk introligatorski, jedyne co mogę o nim powiedzieć, to to samo co o kleju - Odsyłam do sklepu Przejdź do sklepu.

I to by było na tyle na daną chwilę, starałam się wybrać najtańsze, które starczą na długo, prawie wszystko kupicie w jednym sklepie! Pomyślałam również, że na koniec każdego postu będzie "TIPS", czyli takie "Spróbuj również", lub "Czy wiesz, że...", słowem taka krótka porada kończąca post :) Enjoy! Buziaki i pozdrowienia.


Czy wiesz, że... 
Możesz użyć patyczków do lodów by rozprowadzić klej po danej powierzchni? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz